Re: Kłopoty - PILNE !!!!!!!!!!

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 11:20:41 MET

-~*Jacek B.*~- <da whatever>

>Nie wiem co moze byc, moze ktos pomoze.
>Przegrzebalem juz wszystko co potrafie i nie wiem co to. Podejrzane
>jest to ze pada zawsze obszar dysku ktory zawsze jest zajmowany przez
>Windows\system (jak pisalem) POMOCY

Dwa rozwiazania:
1) przeloz SB 128 do 2go slotu PCI liczac od slotu AGP
   karte telewizyjna wsadz do 4tego slotu PCI
   karte sieciowa wsadz do 5tego slotu PCI

Kontrolery Highpointa z reguly bardzo nie lubia wspoldzielenia przerwania
z czyms innym choc sa wyjatki

2) wylacz w biosie kontroler i przepnij dysk na ATA33 roznicy w predkosci
i tak nie bedzie (no chyba, ze na korzysc ATA33) :)

Pozdro

--
              Dancing with tears in my eyes...
LV     vandergaart_at_pf.pl    ftp://vluka.dhs.org   UIN:6979815