Problem, ale z czym?

Autor: boma (boma_at_winuel.com.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 11:14:05 MET

Witam!

Mam plyte glowna, jakis noname, na niej 4 PCI + 2 ISA
PCI sa obsadzone tak
1. VooDoo2
2. karta sieciowa
3. katra dzwiekowa
Niedawno kupilem wewn. modem Zoltrix Spirit i wlozylem do ostatniego
(czwartego) PCI - nie
dzialal. Ale dziwnie nie dzialal bo mialem z nim komunikacje, komendy
przyjmowal,
ale nie wybieral numeru piszac 'No dialtone'.
Wtedy zamienilem go z karta dzwiekowa to zaczal dzialac ale
przestala dzialac karta sieciowa i dzwiekowa. Jak wyjme
modem to sieciowa i dzwiekowa znowu dziala poprawnie.
Wyglada to tak jakby nie moglu byc w uzyciu wszystkie 4 PCI jednoczesnie.
Moze ktos mial podobny problem i moze mi pomoc?

Pozdrawiam,
        Bogdan