Re: sieć LAN-problem

Autor: Krzysiek (sokros_at_rozanka.wroc.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 10:33:32 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

Life
Moze

> Po co brama? :-)
>
> Wywal wszystko poza TCP/IP, wpisz maskę taką samą jak na innych
komputerach
> i jakiś prawidłowy IP do niej, sprawdź, czy poleceniem ping a.d.r.e.s
możesz
> się dopingować do innych komputerów w sieci. Jeśli to przejdzie, można
> dalej coś szukać...
>
> BTW podaj może więcej szczegółów -- okablowanie, maskę, adresy IP...
>
> --
> [...]

Jest to siec osiedlowa za stalym laczem. Jest tez administrator, ktory mowi
ze wszystko jest w porzadku. Maska podsieci, brama, adres IP jest podany
przez niego to musza byc prawidlowe. Lacze sie z internetem bez problemu
natomiast nieraz zdaza sie ze jak wchodze do otoczenia sieciowego to widze
tylko jedna maszyne a powinno ich byc przynajmniej dwadziescia, poczym
wchodze jeszcze raz po pieciu minutach i widze wszystkie
pozdrawiam i dzieki