CD-RW

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 22:09:26 MET

mój poprzedni post o nagryniu nie doczekał się odpowiedzi, ale nie zrażony
porażką smaruję następny :-)

1. Czy komuś płytka CD-RW przestała po kilku nagrywaniach działać? po ilu
   mniej więcej?
2. Nagrałem piosenkę na płytkę audio. Działa pod czytnikiem komputerowym,
   nie działa na wieży. Czy płytka CDR zadziała na 100%?
3. Skoro CD-RW to "płutsze" nagrywanie, to czy płytka jest mniej trwała?
   Tzn. po jakimś czasie może przestać dać się czytać? Ktoś ma z tym
   jakieś doświadczenia?

--
I hate you and you hate me
And everybody smiles