Re: sieć LAN-problem

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 21:48:49 MET

pod win me mialem z tym tez duzy problem
win me jest strasznie toporny do konf sieci
popierwsze jakim kablem sie lonczycie jesli jest to
koncentryk to sprawdz koncowki bo moga byc zle
zalozone
jesli laczycie sie przez skretke moze byc sle zlozona skretka badz
cos z hubem (koncentratorem)
wazna jest znowu odleglosc na jaka sie laczycie
koncentryk przesyla sygnal nawet do 300m
skretka chyba do 180m ale nie jestem pewien
sprawdz czy kabel nie jest zlamany
najprostszym sposobem mala zarowka oraz bateria
jesli to nie poskutkuje moze byc zle skonfigurowany komp
wywal wszystkie sterowniki k sieciowej
wylacz kompa wyjmij karte sieciowa wlacz kompa wylacz kompa
wsadz karte sieciowa powinien win ja wykryc nastepnie zainstaluj protokoly
w polu mask najlepiej wpisz 255.255.255.0
powodzenia u mnie w koncu sie udalo

> Mam Windows Me. Problem polega na tym, ze chcialbym sobie pograc w Half
Life
> i w inne gry i nie moge bo nikt mnie nie widzi w sieci. Mam powpisywane
> protokoly NetBEUI, TCP/IP, IPX/SPX. Brama, adres IP maski podsieci itp.
Moze

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet