Re: wirus pocztowy - jak sie tego pozbyc ???

Autor: Jacek Chomicz (chomicz_at_poczta.fm)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 01:13:49 MET

Użytkownik abs <abs_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:906fcv$d07$1_at_news.tpi.pl...
> Wie ktos moze jak sie pozbyc wirusa, ktory dolacza sie do maili w postaci
> pliku zipped_files.exe ? Jesli nie da sie tego zrobic recznie to moze
> jakis program antywirusowy ? Co polecacie ? Chcialbym cos niewielkiego,
> zeby bezbolesnie sciagnac z sieci przez modem.
> Bardzo, ale to bardzo prosze o odpowiedzi na priva. Z gory wielkie dzieki.
> ABS

Ja mam podobny problem
Do wszystkich ze książki adresowej muj komp wysyła wirusy. Wiem, że jest to
MTX. Jakim programem go usunąć, a jeśli jakiś znacie napiszcie skąd go
zassać.
pzdr
Jacek Chomicz