Odp: windows - rejestry - kaputt

Autor: Ulmo (tomlen_at_obywatel.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 18:34:22 MET

Użytkownik Tim <look_at_at.signature> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eouh2t4a9ja6co3f65c4nm9te80f4bv3nc_at_4ax.com...

> Nowe rewelacje:
>
> Miałem wyłączone w msconfigu uruchamianie scanregistry i dzięki temu ten
> komunikat mi się nie pojawiał. Postanowiłem jednak przetestować swoją
> pamięć i włączyłem z powrotem scanregistry i wyjąłem jedną kość pamięci.
> Działało. Potem wyjąłem drugą kość i włożyłem poprzednią i też działało.
> Włożyłem znowu obie i działa!
> Nie wiem co jest grane, ale wychodzi na to, że samo z siebie się
> wszystko naprawiło. Ciekawe na jak długo. Kilka razy teraz restartowałem
> komputer i wszystko chodzi należycie.

> [...]

Pislaem jush ze to moze byc FSB
To dodam tylko ze mialem identiko sytuacje tylko ze wtedy nie wiedzialem co
jest - nagle zaczal dzialac ok.
I po roku jak sie nie sypnie...