Teac W54E i ASPI 4.60 = ?

Autor: Adam Salamon (adi_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 17:07:56 MET

Witam,

Mam pewno niemile doswiadczenia ze sterownikami ASPI w wersji 4.60 i
nagrywarce jak w temacie.
Otoz nagrywarka chodzila BARDZO DOBRZE do momentu aktualizacji strownikow
ASPI z wersji 1.0 do wersji 4.60. (O dziwo podobny problem mialem kiedys z
Yamaha 8828 albo 8824, juz nie pamietam)

Czy u was Teac chodzi normalnie przy ASPI 4.60 czy moze ja mam jakies lewe
(czyt. przystosowane tylko do konkretnego producenta oprogramowania)
sterowniki ?

Pozdrownienia:
Adam Salamon
adi_at_klub.chip.pl