Re: Gravis UltraSound & comm2

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at_ns7.widzew.net)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 16:16:46 MET

> Dostalem karte Gravis UltraSound D3MAX - kilka lat temu karta z "gornej
> polki"
> Pod W'95 nie udalo mi sie jej uruchomic, pod linuxem (RH 6.2, 7.0) idzie
> bez problemu.

Pod win95 dziala. Instalujesz ja w dosie, a potem w windowsie. Dziala ze
sterownikami od 3.11 jak i z tymi w wersji 1.2 beta pod win95. Moze nie jest
to rewelacja (rwanie dzwieku w direct sound) ale cos tam slychac ;-) Mam ja
w szafce i nie pozbede sie jej, a niech sobie lezy ;-)

--
SebaStol
sebas_at_widzew.net