Re: Re: windows - rejestry - kaputt

Autor: Tim (look_at_at.signature)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 14:14:34 MET

Silverman_at_go2.pl (Krzysiek) napisał(a):

>naprawde ciekawe z konfiguracji ja bym podejzewal plyte gl
>abit i wszystko jasne ale taki blad ciekawostka
>sruboj podlaczyc dysk u kumpal i zainstalowac wina
>w ten sposob znajdziesz zrodlo (dysk czy reszta)
Spróbuje jeszcze dzisiaj.

>a moze sterowniki -konfiguracja systemu
>i czy plyta gl ma ata66
>bo to chyba na chipie bx wiec raczej na pewno nie ma
>a dysk jest ata 66
Instalowałem winde gdy miałem podłączony dysk do kontrolera ata33 i
dalej było to samo.

>i male pytanko jakie masz sterowiki do sieciowki
Windows instaluje sobie sam Realtek costam, ale to też nie to, bo
instalowałem winde przy wyjętej sieciówce i soundblasterze i też się ten
komunikat pojawiał.

--
 * Piotr Wasil < tow.Tim FTLSOTF > - <pwasil_at_biotop.umcs.lublin.pl> *
 * Regiony turystyczne w Chorwacji - http://www.promail.pl/~croatia *