Re: AMD K6-2

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 13:25:17 MET

Jack wrote:
>Niestety nie;-)
>Nie jestem jedynym użytkownikiem tego komputera.

oj, nie chodziło mi o rezygnację z Windows, lecz o sprawdzenie procesora
"Linuxem" zamiast jakimś konkretnym programem

>Jądro mam skompilowane pod K6.

to nie tak, jądro jest kompilowane na pentium, nie wykorzystuje specyficznych
rozkazów k6, musisz skompilować jakiś program z -march=k6

--
All eyes see the figure of the wizard
As he climbs to the top of the world