Re: spalony duron:(

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 12:08:31 MET

On Sat, 02 Dec 2000 11:55:49 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Hmmm, pasta silikonowa przewodząca ciepło powinna się charakteryzować
>wysokiej klasy izolacją elektryczną -- chyba, że użyłeś pasty z opiłkami
>miedzi na przykład (też się taka zdarza chyba)...
>
>Ja smaruję zawsze pastą termoprzewodzącą przezroczystą lub białą --
>-- są skuteczne, a nie przewodzą w ogóle prądu.
Nie mam przy sobie, ale taka "przezroczysta"...I slowo: jak jej bylo
za duzo (bo myslalem, ze wiecej nie zaszkodzi), to za kazdym
uruchomieniem Q3 mialem zrzut (w2k). A jak tylko zem procek wyczyscil
i zostawil paste tylko na tym malym "kwadraciku" - posuwa na max na
600>980 bez zadnych padow. A tam dookola tego kwadracika sa takie male
ukladziki, na nich bylo pelno pasty...
Ale nie jestem specem od pradu, to tylko tak sobie zasygnalizowalem
sprawe..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl