Re: Abit KT7-Raid i SUSPEND MODE

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 11:27:19 MET

tylko nie wiem czy wiesz ze plyta plycie nie rowna
np jakies pol roku temu narawialem kompa w ktorym wieszal sie w grach
mial karte gr GF ten sam model GF chodzil dobrze na tej plycie gl
a znowu ten GF chodzil dobrze na tym samym modelu plyty gl
wniosek:
plyta gl albo karta gr miala blad wewnetrzny ze nie mogla chodzic z tym
akurat
sprzetem
spruboj wywalic win me i zainstalowac win 98 -tak wywkluczysz blad plyty
albo win me
ja mam win me od lipca i mi suspend dobrze chodzi

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet