Re: Partycje na HDD

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 10:19:16 MET

Hi,

Magdalena Busk wrote:

> Czy podczas dzielenia dysku na identyczne partycje, zawsze powstaja one
> *fizycznie* na tym samym miejscu HDD, co poprzednio? Czy moze jest to
> dzielem przypadku??

Jeśli zakładane tym samym programem automatyzującym zakładanie, to zawsze
w tym samym miejscu.

> Cos zle sie dzieje z moim staruszkiem.. Podejrzewalam uszkodzona RAM,
> procesor, ale to moze dysk jest juz tak wyeksploatowany, ze bedzie sprawial
> klopoty... Czy zmiana polozenia partycji cos da? (Przyznam, ze wiaze sie to
> z problemem przeniesienia danych, na inne miejsce, co moze byc problemem...)

Dysk raczej można wykluczyć, jeśli pełny test ScanDiska nie pokazuje
błędów. Bardziej prawdopodobne jest starzenie się złącz, pogorszenie się
chłodzenia lub uszkodzenie pamięci operacyjnej... Ogólnie ja bym skierował
ten komputer do dokładnej, fachowej kontroli sprzętowej.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |