Problem sprzetowy [chyba] - gra

Autor: Wojk (wojk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 00:54:35 MET

Czesc
Mam problem z komputerem. Chodzi o to, ze jak wlaczam pewna gre wszystko
chodzi przez pewien czas dobrze i nagle ekran robi sie bialy, gra sie
wysypuje i wszystko wraca do windowsa. Myslalem z poczatku, ze to wina gry
ale sprawdzalem ja na innym komputerze i wszystko jest OK. Teraz uwazam, ze
jest to chyba jednak wina sprzetu. Powiedzcie jesli wiecie co to moze byc?
Moj zestaw to:
Plyta: Soltek 65JVB VIA PC 133 U66 ATX AGPx4
Procesor: Celeron 500
Karta grafiki: Riva TNT2Pro 32 MB TV-OUT
Dzwiek: SB 1024Live
Pamiec: 64 MB

Pozdrawiam wszystkich
Krzysztof