Re: kto coś wie o telnecie?????????

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 00:13:14 MET

Data: Fri, 1 Dec 2000 11:35:40 +0100, Identyfikator: Mangha de Luxe, Treść zeznania:
>Nie wiem, czy isnieja jakies serwery, po ktorych moglbys sie
>poruszac, szczerze mowiac, trudno mi to sobie wyobrazic. Musisz
>byc posiadaczem kota.

Serwerow z darmowym shellem nie jest duzo, ale sa. Chodza pod linuksem, bsd,
rzadziej pod komercyjnymi unixami. Ostatnio bylo zestawienie gdzies na
www.linux4ever.net. Poza tym mozna zalozyc platne, dostep do screena i inne
takie (np. mozna postawic bota ircowego).
Poza tym nie mam kota, a laze po tych serwerach :))).

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /