Re: Zatkana dysza

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 19:29:58 MET

Miałem taki problem ze swoją drukarką HP 690C:
 -- czyściłem czym się dało -- wodą destylowana,
benzyną ekstrakcyjną (sic!), ale... bez (spodziewanych)
rezultatów. :) Postanowiłem więc rozstać się
z tym pojemnikiem i kupić nowy...
Kupiłem nowy tusz/atrament do tej drukarki
i razem z tym atramentem dostałem płytę CD
i stosowne czyściki. Odpaliłem płytę, wstawiłem
stary pojemnik (pełen, ale z zatkanymi niektórymi
dyszami -- napełniałem już go z osiem razy :) )
i teraz jest oll korrekt. :) :)
Swoją drogą -- mile widziane byłyby te czyściki
sprzedawane luzem. :)

Może Epson powinien też o czymś takim pomyśleć. :)
(o czyścikach)

Leszek Ciszewski. :)

<rupinski_at_poczta.onet.pl>