Re: monitory SONY E100 i jego rozne podtypy...

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 19:57:53 MET

satriani_at_student.uci.agh.edu.pl (satriani) wrote in
<908ksv$gmk$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>:

> [...]

Ja kupilem niedawno CPD E-100E i jestem naprawde zadowolony. Super obraz
(w polaczeniu z Matroxem Millenium G400), ladny kineskop, duzy obszar
widzialny, bardzo przyjemny dla oczu. Takie sa moje subiektywne odczucia i
porownywalbym go z kineskopem New iMac'a. A jesli chodzi o porownanie
podmodeli - nie mam pojecia czym sie roznia. Moj 100E kosztowal miesiac
temu ~ 1050 PLN i ciesze sie, ze nie kupilem za ta cene kiepskiej 17''.
Mam gdzies PDF z opisem E100E- moge podeslac jesli chcesz.

Pozdrawiam,
Wojtek