Re: monitory SONY E100 i jego rozne podtypy...

Autor: Rafal... (rafal_at_vrihedd.prv.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 17:54:40 MET

Użytkownik "satriani" <satriani_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
>
> Moze ktos powie ktory sie oplaca za ile kupic?
> Czy te monitory sa lepsze niz CTX 15 futura ?

...Sony ma gorsza elektronike, ale siedze wlasnie przed CTXem (idealny
obraz) z tym drobnym szczególem, ze mu sie kolory rozjezdzaja :( (no ale
wziąłem w ciemno bez sprawdzania), po prostu niewazny IMO producent i tak
wszystkie maja kineskopy SONY (sony, mag, ctx), ale magi z tego podobno
najgorsze....

Rafal