Odp: monitory SONY E100 i jego rozne podtypy...

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 17:27:51 MET

Gdy kupowałem swojego E200 też się pytałem w sklepach (też w Krakowie ) czym
się różnią E200 od E200E , ale nikt nie wiedział, że są 2 typy. Uległem
sądząc, że na tym jednym z cenników, który posiadałem jest błąd w druku.
Jednakże przy tak kosztownym zakupie nie omieszkałem zajrzeć do internetu i
co się okazało - na jednej ze stron z recenzjami sprzętu ( bodajże
www.sysopt.com ) ktoś napisał, że na początku te egzemplarze miały jakąś
wadę, a później ją usunięto ( jeśli dobrze zrozumiałem z angielskiej
treści ). Prawdopodobnie te poprawione to E200E. Jak będziesz kupował to
naciśnji na kilka sekund przycisk od zmieniania jasności (i innych
parametrów) to wyświetli się właściwa wersja monitora. W sklepie w którym ja
kupowałem w cenniku było E200, w rzeczywistości E200E. Natomiast o E100P nie
słyszałem, żeby coś takiego było - chyba że jakaś nowość.

Użytkownik satriani <satriani_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:908iki$8s5$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...