Re: Meska decyzja?;)

Autor: Radoslaw Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 14:05:22 MET

Użytkownik "Robert Gosik" <robert_at_bwt.pl> napisał w wiadomości
> I dlatego jestem w stanie zrozumiec serwis bo skladajac ze sprawdzonych
> komponentow maja 50% wiecej pewnosci ze komputer nie bedzie wracal co
> tydzien do serwisu.
Czy to jakas solidarnosc zawodowa? Bo inaczej jak mam wyjasnic Twoje slowa-
przeciez to pochwala malkontenctwa i glupoty. Co z tego, ze 2,3 lata temu
cos sie psulo? A jesli sprzedawca bez sprawdzenia twierdzi, ze cos jest zle,
bo kilka lat temu to sie psulo jest co tu duzo mowic idiota.
> Czasami zdarzaja sie konfiguracje wynalazkowe chodzace bez zarzutu ale
nikt
> powaznie podchodzacy do skladania komputerow nie bedzie eksperymentowal z
> zestawem plyt i roznych kart - bo maze jakas nie bedzie chciala ze soba
> pracowac.
Ale tu nie o to chodzi, jakis sprzedawca nieuk twierdzi,ze Duron+Kt133 sie
wiesza ale poniewaz jest to nieprawda wiec po co Twoje slowa? Ten zestaw nie
jest zadnym eksperymentem, nie ma tu zadnego elementu zaskoczenia i dlatego
jesli teraz spotykam takich sprzedawcow to mysle sobie w duchu puknij sie w
glowke matolku;)))
pozdrawiam
R.T