cicha obudowa

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 13:51:57 MET

ktos na grupie polecal cos co zwie sie KN600... ja sie pytam, gdzie
mozna zobaczyc jpga, czy do dostania w polsce i czy konkurencyjne
chociazby z Enlightem 7237... heh, po latach spedzonych przy burczacym
kompie, jestem gotow powiedziec iz cena wlasciwie nie gra roli ;) obym
tylko znalazl cos naprawde cichego.... powiedzmy ze powinno dac sie
slyszec komara przelatujacego za chodzacym komputerem...
najlepiej coby chlodzenie nie bylo wiatrakowe, ale nie wiem czy cos
takiego istnieje....

  __
[ kanaba.prv.pl ] AGITATE.EDUCATE.PROTEST.