Re: ICQ i polskie litery

Autor: Krakus (jangol_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 12:14:54 MET

>jak wszystko działa to co D.... zawracasz ?????
Zanim cos napiszesz to przeczytaj o co chodzi. Ciebie nikt nie zmusza do
odpisywania. Byc moze nieprecyzyjnie sie wyrazilem :(

>a tak na przyszłość to:
> Preferences / Miscellaneous
>i zaznacz Multi language support
To akurat bez problemu znalazlem, ale dzieja sie wtedy dziwne problemy: to
co napisze nie pokazuje sie w oknie, ale widze odpowiedzi. W histori widac
calosc rozmowy, po wylaczeniu tej opcji wszystko wraca do normy ale polskich
znakow dalej nie mam. I masz tu jakos rade ?

>a... i jeszcze uważaj na skóry klawiaturowe które ICQ obsługuje ( większość
>trzeba wyłączyć )
a to gdzie ?
= Janusz =
= jangol_at_lx.citynet.pl =