Re: Pomocie mi wybrac plyte glowna i proc. please!

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 01 Dec 2000 - 11:51:08 MET

> Hi all!
> Zamierzam w krotce zrobic upgrage kompa.
> Mam do wyboru: plyty glowne Abit KT7-RAID, AsusA7V; Procesory AMD TBird 700,
> 750, 800, Duron 800... ktore wybrac? Prosze o pomoc.
>
> --
> Pozdr.
> T-Son

OPD:
propomuję płyty ABIT aole jest jedna wada - DROGIE!!!
proponuję ABIT BP6 dual celeron obecnie jest nowa wersja tej płyty chyba BX6
ma ona wiele zalet ale też dwie wady:
\1. Najlepiej kupić 2 procesory (koszt) - choć n9iekoniecznie , można pracować
także na jednym
2. Jak będą dwa procki to potrzebny system który je obsłuży (NT, W2k, Linux
Gentus - dostarczony CD-rom do płyty głównej) Ale obecność dwuch procków nie
wyklucza pracy na np. Win98 czy 95 tylko że jeden procek będzie niewykożystany
(Kto by sobie na to pozwolił????)