Re: Problem z pamiecia L2 cache oraz slabe osiagi CPU

Autor: Roman Lewiński (renrom_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 10:49:59 MET

W wiadomości: <3A2765D7.51C66762_at_iname.com>
do grupy dyskusyjnej: pl.comp.pecet,
Radoslaw Sokol napisał(a):

>Jak się poprawiły wyniki pamięci?

L1: 1632,2
L2: 554,6
Memory: 358,6

>To jest najlepsze rozwiązanie -- przy czym wątpię, czy trzeba od razu
>instalować cały system, chyba wystarczy zobaczyć, czy ta instalacja po
>zmianie ustawień w jedną i drugą stronę przestaje i zaczyna się zamykać.
>Jeśli tak, trzeba dojść do tego która opcja bruździ.

Chodzi wlasnie o to, ze poprzednio jak zmienilem ustawienia to komp
pracowal szybciej a system zamykal sie poprawnie. Wiec nie bylo
negatywnego wplywu po zmianie ustawien.
Ale cos mnie tknelo, zeby przeinstalowac system i sie zaczely
problemy. Wiec wnioskuje, ze podczas instalacji juz cos nawala.

Ale sprawdze i tak i tak :)

A co do wynikow, widze, ze ustepuje Twojemu sprzetowi tylko przy L1 :)

Pozdrawiam

--
_/_/   Roman Lewiński   _/_/