Re: Problem z modemem ISA - PILNE!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 10:50:08 MET

Użytkownik "Matias" <msztaba_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości
> No i tak zrobilem COM2 zostal zmieniony na COM4 winy rozpoznaly nowy port
> COM2 (to chyba modem) i modem nie dziala i nie za bardzo mam pomysl jak
> zdiagnozowac problem.

Ty nie wyłączyłeś portu w BIOS-ie, tylko zmieniłeś mu numer :-). Wyłącz go
całkiem, bo nie można korzystać jednocześnie z COM1/COM3 lub COM2/COM4. Chyba
że na modemie zmienisz samo przerwanie na inne nieużywane przez system, wtedy
COM2 w modemie i COM4 na płycie może pozostać.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki