Re: Ludzie pomocy bo juz plakac mi sie chce ...

Autor: Groszt (groszt_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 02 Dec 2000 - 10:34:52 MET

> Nie siedze teraz przy w2k, to Ci nie powiem - bo z glowy nie pamietam.
> Ale bylo dzisiaj w ktoryms poscie - poszukaj. Ja sprawdze w chacie i
> jutro dam znac..
>
> Pozdrawiam
> Jarek

F5 podczas instalacji gdy pyta o dodatkowe drivery do SCSI i wybrac
"Standard PC" albo cos podobnego.

Nie polecam jednak tego rozwiazania, o wiele lepiej jest wywalic z komputera
sprzet niezgodny z ACPI (nieumiejacy dzielic przerwan). Za jakis czas moze
sie bowiem okazac, ze po prostu przerwan Ci zabraknie.