Re: Program do fax-u NIE pod modem

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 09:38:34 MET

Hej!

> :-))))))))))))
> NIE MA EMULATORA MODEMU (NIE ISTNIEJE)
Aż mi się wierzyć nie chce :-) Konwersja pakietów przesyłanych po kablu na
sygnał telefoniczny? Wszak na tej zaszadzie działają modemy
(modulacja-demodulacja)

> Natomiast są programy do współdzielenia modemu lub wysyłania fax'ów
poprzez
> sieć (płatne najczęściej - dane są "gdzieś" zamieniane na normalny fax i
> wysyłane po normalnym drucie).
Ooooo! takiego własnie szukam

> A może ktoś by wykombinował dla wszystkich emulator Athlona powiedzmy 1G
> (nie będę zbyt wymagający) chodzący na "gołej" płycie głównej.....
> Albo może i ją zaemulować..... :-))
Nauka radziecka zna takie przypadki :-)

> PS: Jak na razie technologia posunęła się o tyle że możemy zaemulować
> urządzenie na innym spełniającym podobną rolę. Np. emulować mikrokomputer
> C64 na PC, emulować drukarkę Epson Proprinter na OKI 3321
No właśnie, tutaj mamy konwersję "sygnałów" PostScript na sygnały sterujące
OKI.

> emulować kotlet

Pozdrawiam
Artur