Płyta AOPEN AX34 - kilka problemików...

Autor: Misio (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 09:07:10 MET

Siema

zakupiłem ostatnio to ustrojstwo i celka 566_at_850 (na magistarali 100:>)
ogólnie wszystko chodzi cacy tylko mam kilka zastrzezeń...
Płytę tę kupiłme dlatego bo była w miare tania i OBSŁUGIWAłA Suspend To
Ram..
No właśnnie STR. Zainstalowałem wszystko, wchodze do biosu i... niema tej
opcji z instrukcji w której sie wybiera typu uśpienia (S1, S3)!!
No ale do bobra później sie wyjaśni...
Więć sie zabrałem za podkręcenie... :>>>
Wchodze do biosu i wale magistrale 83, reset, komp sie nie odpala, no to
naciskam HOME (tak było w insttrukcji), wszystko wraca do normy...
No to znowu wchodze do biosa i chce zwiększyć napięcie patrze.... a tu nie
ma tej opcji!!!!!!
W instrukcji dokładnie jest a tu niema..
Sie wkurzyłem.....
Więc wchodze na strone aopen po nowego biosa patrze a tu R1.04 a to samo
jest na pudełku od płyty. No ale nic wchodze na FTPa żeby ściągnąć i widze
plik R1.09.zip!!!
Upgradewałem biosa wchodze.. no jest STR, ale dalej nie ma napięcia i kilku
innych opcji (patrzyłem modbinem czy nie są ukryte, ale nie....)
Więc ludzie powiedzcie mi czy ten cały AOPEN nie robi klijentów w balona???
Jak zmienić to napięcie??
Potem ustawiłem magistrale na 100 celek rusza stabilnie (to też jest pytanie
czemu nie rusza na 83???)
ale pewnie da sie więcej ( na 870 po jakimś czasie sie wiesza...)

--
Michał Wysocki
      alias MWSoft or Misio