Re: Problem z pamiecia L2 cache oraz slabe osiagi CPU

Autor: Roman Lewiński (renrom_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 08:09:44 MET

W wiadomości: <3A24091F.47B5F6CB_at_iname.com>
do grupy dyskusyjnej: pl.comp.pecet,
Radoslaw Sokol napisał(a):

>Tak z ciekawości -- mógłbyś sprawdzić co to za opcje i podać ich nazwy?

Oto one:

1) SDRAM CAS Latency - mozliwosci ustawien: 2 [FAST]; 3 [SLOW]; AUTO
    u mnie teraz jest: 2

2) SDRAM BURST MODE - mozliwosci ustawien: ENABLED; DISABLED
    u mniet: ENABLED

3) DRAM Timming - mozliwosci ustawien: FAST; SLOW; NORMAL
     u mnie: FAST

4) Pipe Function - mozliwosci ustawien: ENABLED; DISABLED
     u mnie: ENABLED

Poprzednio funkcja {1} byla ustawiona na AUTO, a funkcja {3} na
NORMAL
{2} jesli dobrze pamietam byla na DISABLED, ale teraz juz nie mam 100%
pewnosci :)

Ale wracajac jeszcze do niemozliwosci prawidlowego zamkniecia systemu.
Wlasnie po tych zmianach zaczely sie klopoty. Wczesniej jak sprzet byl
powolniejszy instalowalem pare razy system i nie bylo problemu.
Po zmianie ustawien sie zaczely.
Wczoraj mialem mozliwosc zainstalowania Windowsa ME PL i jest tak
samo, czyli system prawidlowo sie nie zamyka.
I podobnie jak przy W'98 podczas instalacji zamiera myszka, po
restarcie jest ponownie aktywna.

Co to moze byc?
Wczoraj gosciu przeslal mi jakas late na system, ktora podobno
rozwiazuje ten problem z W'98 - ale dlaczego On wogole sie pojawil,
przeciez wczesniej go nie bylo.
Wina Ustawien w Biosie?
Co o tym myslisz?

Czekam niecierpliwie na Twoja opinie.

Acha, sprobuje zainstalowac system na ustawieniach poprzednich i
zobacze czy rzeczywiscie Bios ma na to taki wplyw.

Pozdrawiam

--
_/_/   Roman Lewiński   _/_/