Re: W98SE V. Me - WYDAJNO|Ć

Autor: Martin (ramax_at_go2.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 22:58:22 MET

> A umiesz odpowiedziec konkretnie na list czy tylko chlapac co Ci slina
> na jezor przyniesie ?

_odpowiadałem_na_pytanie (ściślej mówiąc na jego pierwszy człon) jeśli
doczytałeś pierwszy post z tego wątku do końca. Ludzie wypisują na grupie
czasem kompletne bzdury i jakoś rzadko widzę takie reakcje jak Twoja
(nudzisz się?)

> Tak 98SE ejst wyraznie szybszy.
> --

Naprawdę? Radzę sprawdzić. Mam na codzień do czynienia zarówno z jednym jak
i drugim. I mogę coś na ten temat powiedzieć. 95 jest niestety trochę
szybszy i mniej pamięciożerny. Używałbym go do dziś jako głównego systemu,
gdyby nie skaner na USB.

                Pozdrawiam
                        Martin