Re: .-.-. bylo 16 MB RAM jest 64 - i jest problem .-.-.

Autor: Leo (leo_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 21:29:46 MET

Dnia Thu, 30 Nov 2000 21:11:10 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_iname.com> napisal:

>Hi,
>To się zdarza. IMHO nie ma to większego związku z pamięcią, a co najwyżej
>z faktem, że BIOS się przekonfigurował i Windows oszalał lekko. Miałem tak
>na kilku komputerach, czasem po jakimś czasie samo znikało ale nigdy mi
>w niczym nie przeszkadzało.
>
>BTW po dokładniejsze informacje radzę się zwrócić na grupę pl.comp.os.win95,
>zajmującą się MS Windows.

dzieki za odpowiedz i wskazowki - to mnie troche uspokoilo...
czy jednak cos powinienem zmienic w BIOSie ?
sprawdzalem ze zmiana z 70 ns na 60 ns nic nie zmienia, tzn. jest ten
sam blad
BTW: czy to oznacza ze moge je smialo przestawic na 60 ns bez ryzyka
uszkodzenia ukladow ?

pozdrawiam

Leo