Odp: konfiguracja

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 19:52:34 MET

Użytkownik <marcinkaczorowski_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak skonfigurowac grupe dyskusyjna w Outlook Express. Robie wg wskazowek
pomocy
> z Onet-u niestety przy probie polaczenia server prosi mnie o podanie nazwy
> uzytkownika i hasla, wpisuje na rozne sposoby i nic.
> Czy na pewno jako haslo mam podac xxxxx_at_priv4.onet.pl
> swoje konto mam na serwerze priv4
> Zaznaczam ze mam konto w Onet
>

> --

Nie znam zasad OnetNiusy ale ja konfiguruję grupę dyskusyjną tak jak tego
wymaga Outlook a to co ty piszesz to chyba konfiguracja przeglądarki tak aby
grupy czytać z jej poziomu (tak jak pocztę przez Onet.poczta).
W Outlook nie podaje się żadnego hasła. Krok-po-kroku to jest tak:
Narzędzia-Konta-Dodaj-Grupy dyskusyjne
otwiera się kreator i robisz tylko to o co prosi
nazwa
adres e-mail
nazwa serwera grup (np. news.task.gda.pl lub news.tpi.pl)
NIE zaznaczasz opcji "serwer wymaga logowania" i nie pyta cię o to.
Koniec

--
PiKo
pkonc_at_poczta.onet.pl