problem z modemem

Autor: \\ veinard // (veinard_at_femur.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 16:33:58 MET

Windows 95, modem Asmax Surfer Int, komputer nie wiem dokladnie jaki,
ale to Pentium 66 , 32 RAM.

Modem jest na PCI i jest sprawny. Natomiast na tym komputerze podczas
instalacji sterownikow nastepuje restart komutera i tak ciagle, nadomiar
zlego teraz system wykrywa modem na poczatku (PnP), probuje instalowac
sterowniki i sie restartuje... i tak ciagle. Teraz nawet nie potrafie
poprobowac i innymi sterownikami (jak wylaczyc wykrywanie sprzetu przy
starcie ?, jak wymusic uruchomienie w trybie awaryjnym (przytrzymanie
CTRL nie dziala)?)
Sprawdzilem wszystkie gniazda PCI, wyjalem karte dzwiekowa, bo bylo duzo
konflikotw... zostal jeden... system wykrywa druga mysz PS2 mimo ze
nawet wejsc takich nie ma.

Moze cos poradzicie.... pomysl mam taki zeby wylaczyc to cholerne
wykrywanie sprzetu, wywalic ten sterownik myszki i wyprobowac wszystkie
sterowniki do modemu te z plyty i sciagane z internetu. Jak nic z tego
nie wyjdzie to bedzie kiepsko.

__[ \\ veinard // ]___[ veinard_at_who.net ]___[ gsm:+48606270008 ]__
_______t h e__s l a v e__o f__j a v a__t e c h n o l o g y_______
     import java.util.Love;
     class LoveApp {