Re: Meska decyzja?;)

Autor: Robert Gosik (robert_at_bwt.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 16:23:42 MET

> A ty zrozumiales ;) ? Slyszales o jakichs padnietych Cyrix-ach (50% padow
> ;)) ?

No niestety musze cie zmartwic.
Na partie 12 sztuk ktore dostalismy 6 - slownie szesc nie chcialo wogole
ruszyc albo wysypalo sie juz po kilku dniach.
Pozniej nikt z nas nie chcial juz tknac tego gowna.
Dodam ze byly chlodzone wiatraczkami designed for Cyrix (takie z duzym
radiatorem jakbys moze nie pamietal).

Nie chce mi sie sprzeczac bo generalnie mam gdzies czy mi ktos wierzy czy
nie.
W swoim zyciu zlozylem pare setek (a moze nawet powyzej tysiaca) komputerow
i dzisiaj jak okazyjnie sie cos trafi to skladam tylko z pozadnych (moim
zdaniem) komponentow.
A jak ktos ma inne zdanie to jego sprawa. Mi sie nie chce juz bawic w
serwisowanie. Wole zlozyc sprzet do ktorego w przyszlosci nie bede sie
musial dotykac.

Robert