PC-CHIPS M747 - HD UDMA mode

Autor: Czarodziej (adam.czarodziej_at_interia.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 15:35:53 MET

Witam.

Jestem posiadaczem plyty PC-Chips Pc100 M747.
Mam dylemat. Nie wiem czy UDMA (33) dziala poprawnie na tej plycie.
A moze mam cos nie tak zainstalowane. Dysk SEAGATE 3Giga ma transfer rzedu
2500 kB/s - czy to nie za malo przy DMA ?

Jesli ktos mial podobny problem , to jak sobie z tym poradzil ?

Nadmienie , ze po zainstalowaniu sterownikow w win'98 od tej plyty , nie
pojawia sie okienko wlaczajace/wylaczajace tryb DMA dla dysku.

Moze jest potrzebne jakies reaktywowanie tego DMA na plycie glownej ?

Kiedys udalo mi sie uruchomic (chyba) DMA - dysk chodzil szybciej, ale przy
nastepnych instalacjach nie udalo mi sie juz tego dokonac.

Pozdrawiam
Jesli to mozliwe prosze o informacje takze na priva
adam.czarodziej_at_interia.pl , ze wzgledu na to iz wchodze na grupe co kilka
dni, a postow naprawde jest duzo.

Czarodziej