Re: Problem z dzwikiem (PCI, AGP i VIA)

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 14:23:18 MET

Roman wrote:
> =

> Mam dziwny problem...
> W momencie, gdy moja karta krafiki (TNT2 M64) jest mocno obci=B1=BFona,=
 (np: 3D
> Mark 2000), to rwie mi si=EA dzwiek, jakby szyna nie wyrabia=B3a si=EA =
z przesy=B3em
> danych do karty dzwi=EAkowej (jakias PCI, Geniusa).
> Mam wszyskie pacze do VIA, Win95, DX 7a, zainstalowane USB.
> =

> My Comp: FC VIA 503+,TNT2 M64, AMD K2 500,128MB RAM-u,TV-ZOLTRIX MAX i
> modemik ZOOM 56K PCI
> (wszysko chodzi na PCI)
> [...]

Czesc,

Mam dokladnie taki sam problem (patrz post "Program do ustawiania PCI Lat=
ency")
Znajdz w sieci programik TweakBios (http://www.miro.pair.com/tweakbios/),=

uruchom go i zmien wartosc PCI Latency na 0 (CPU-PCI Bridge).
Nastepnie uruchom swoje gry i zobacz czy pomoze.
Jezeli tak, to moze Ty pomozesz mi poszukac pelnej wersji Tweak Bios :-)

Pozdrawiam,
J.