Re: jaki zestaw optymalny?

Autor: Rafal... (rafal_at_vrihedd.prv.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 13:44:20 MET

Cze, musze troche po dywagowac....
Użytkownik "GLide" <glyder_at_priv3.onet.pl> napisał w wiadomości
> Nieeee.... Troche szkoda takiego procka na ta karte tym bardziej, ze
> nie podajesz producenta ;-).
"pełna", firmowa (Leadtek, Creative, Asus, Diamond) TNT2, wcale nie szkoda
procka (pozatym mialo sie w 5k zł zmiescic)

> lub Hercules Prophet 2 MX za 630.
ewentualnie, choc lepiej Leadteka, bo duzo łatwiej o nowe sterowniki...

> Jak ktos lubi ATI to prosze bardzo.
nie trzeba lubiec, po prosty z jakoscia obrazu bije rivy, ale 3D ma slabsze
minimalnie) :)

> Live 128? SB 128 to chyba nie Live.
..fakt, pomyliłem sie ;)

> A jak Live nie potrzebny to cos na Yamaha 744.
...ma byc jak w temacie "optymalnie", wiec Creative SB (obojetnie jaki), i
jeszcze mialo być "z mozliwoscia rozbudowy", wiec trzeba brac pod uwage
równiez rozwój oprogramowania, a z Yamahą sa problemy pod QNX'em (taki
unixowaty system operacyjny, stabilny i bezproblemowy)

> Lepiej jakis Logitech. Mialem A4techa w domu, mam taki w pracy a i tak
> wole najtanszego Logitecha.
jak kto lubi :)

> Lub Samsung 17IFT.
do samsungow mam uprzedzenia, ale pewnie tez od sztuki zalezy, wiec cza
przebierac, porownywac, itede itepe (a jak sprzedawca robi problemy, to
trzeba go zmienic)

Rafal