Program do ustawiania PCI Latency

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 12:28:08 MET

Czy ktos wiem jak programowo (jaki program?) ustawic parametr co sie nazywa
PCI Latency? Dotyczy to ukladu CPU-PCI Bridge.

Jest taki program TweakBios, ale niestety w wersji shareware nie pozwala na
automatyczna zmiane pewnych ustawien bios'a podczas uruchamiania kompa (moze
ktos wie gdzie znajde full'a ?)

Mam plyte FIC VA-503+, bios JP4329 - bios ten nie posiada opcji do ustawiania
PCI Latency. Musze zmienic te opcje, gdyz np. przy ustawieniu domyslnym (32)
dzieja mi sie straszne rzeczy z dzwiekiem (trzaski) podczas np. grania w The Sims.
Problemy z dzwiekiem znikaja, gdy np. przy pomocy TweakBios ustawie PCI Latency na 0.

Z gory dzieki,
Jacek