Abit KT7 RAID - problem z HPT370.

Autor: Robek (robczer_at_box43.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 10:01:13 MET

Witam szanownych grupowiczow.

Mam problem z kontrolerem HPT 370 na Abicie KT7 RAID.
Otoz po zainstalowaniu systemu (sprawdzalem na Win ME oraz Win98 SE)
w menadzerze urzadzen prawidlowo pokazuje sie urzadzenie Mass Storage ...
ze znakiem zapytania. Po zainstalowaniu sterownikow z CD dolaczonego do
plyty
i zrestartowaniu kompa, w menadzerze urzadzen witac tylko jedno urzadzenie
HPT 370 RAID .................... z wykrzyknikiem, no i nie widac przy tym
urzadzeniu drugiego wpisu ..... (zapomnialem jak on brzmi, Ci ktorzy maja te
plyty na pewna wiedza). Zadnego konfliktu zasobow nie widac we
wlasciwosciach
urzadzenia HPT 370 RAID...., co wiecej we wlasciwosciach widnieje komunikat:
Brak konfliktow.

Probowalem na rozne sposoby instalowac sterowniki do HPT 370 pod Win 98SE
oraz Win Me i za kazdym razem jest to samo.
Czy ktos z grupowiczow zetknal sie z tym problemem i moze mi pomoc ?
Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.

Konfiguracja: Abit KT7 RAID, Duron 700, 2x 128 MB RAM,
ASUS V770, SB 1024 LIVE, Seagate 30 GB Barracuda II
DVD Pioneer, RICOH x8x8x32.

Robek
robczer_at_box43.pl