Re: Soltek 75KV2X(686B)+ IBM DTLA + W2K = tryb PIO?

Autor: HK (hk_at_kr.onet.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 09:33:49 MET

Użytkownik RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:904b6v$mas$3_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik HK <hk_at_kr.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:902t82$3ql$1_at_news.onet.pl...
>
> a skad o tym wiesz ? tz co ci pokazuje ze dysk chodzi w pio ?

> Athlona
>
> stanowczo za DUZO !! szybko kup coolerek ciekloazotowy i zejdz z
taktowaniem
> na 550 .... (to chyba jakas choroba jest)

Jak dysk pracuje w PIO to chyba widać od razu po tansferach , obciązeniu
procka itd.(szczególnie jeżeli się wcześniej używało HPT370),poza tym jest
takie miejsce w menedżerze urządzeń gdzie to wyraźnie pisze.A co do
temperatury to pytałem się dlatego że TBird wg.specyfikacji chodzi na 1,7V ,
a u mnie za cholerę nie da się zejść poniżej 1,8V - zmieniłem w biosie na
1,7V i nic (nie chce mi się bawić mostkami).Każdy wie że T=90C.

Co do tego PIO to trzeba zainstalować beta BusMaster do 686B (wersja bodajże
0.0.3) , efekt nawet przy becie przeszedł moje oczekiwania (na razie bez
żadnych testów , tak podczas instalacji oprogramowania na świeżym kompie) -
wg. mnie szybciej niż na HPT370 (oczywiście nie do RAIDA0).
Jest tylko problem z hibernacją tzn.jest aktywna ale nie działa poprawnie.To
samo ze S3(STR) na którym mi zależy .Tyle chciałem dodać :))