do posiadaczy Plextor 1210 A

Autor: Marek (elems_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 08:55:06 MET

Witam,
Od kilku miesięcy jestem posiadaczem wymienionej nagrywarki. Na początku
przegrywając płytę z CD na CDR czas pokazywany w WinOn CD zgadzał się z
czasem rzeczywisym nagrywania (mniej więcej). Ostatnio zauważyłem, że czas
rzeczywisy nagrywania bywa do 50% dłuższy niż pokazuje program. Dioda
sygnalizująca zapis w nagrywarce co kilka sekund zapala się na zielono na
chwilę. Jeżeli ktoś może mi podpowiedzieć czy coś się dzieje niedobrego z
nagrywarką czy też muszę zmienić jakieś ustawienia.

elems
elems_at_friko.onet.pl