Re: TB900 + GF2 problem z grafika 3D

Autor: koksik (koksik_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 06:53:33 MET

"RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> wrote in message
> Użytkownik koksik <koksik_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> jakis wogule wzrost mocy dal sie odczuc ? FPSy w q3 lub 3dmarek ?

Hmm.. w Q3 kilka wiecej , w #D Marku - podobnie, ale za to kompresje DivX
robi
praktycznie w czasie rzeczywistym (film 90 min. pompresuje cos w 98 min).

> plyte tez przeciez zmieniales , wiec moze inne ustawienia biosu ? agp
> driving FD czy jakos tak zapodac ? ..albo bios na minimum i looknac czy
> dalej kaszana ?

Plyty nie zmienialem- przeciez i Duron i TB sa na Socket -A.
Ustawienia w BIOSie sa te same co przy Duronie.

Takze nadal nie wiem czemu sie wiesza w grach....

Pozdrawiam

koksik