Re: grafika 32mb i FIC503+

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 01:48:25 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych > Hi,

> To raczej dotyczy problemów z zasilaniem -- dobrze zrobiona karta
> graficzna nie powinna mieć takich problemów. Ale nie można wykluczyć,
> że akurat trafiłeś na ten problem...

Z tego co wiem to fic 503+ w odroznieniu od "costam costam" (503+ w wersji
ATX) nie ma problemow z zasilaniem i nawet GF DDR na nim smiga ..wiec to
troche dziwne ..zwlaszcza ze GFDDR ma 32mb ;o)
Jakis miesiadz temu ktos tu sie chwalil wlasnie GF DDR z fic'iem 503+

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855