Re: Asus cubx czy Abit BE 6 II

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 01:53:33 MET

Uzytkownik "Arkadiusz Soroka" <ipitaa_at_cc.uni.torun.pl> napisal w wiadomosci

> Powiedz konkretniej, jakie dyski i czy w ogole nie chodza, czy
> biegaja niestabilnie? Wlasnie walcze z Fulitsu 10 GB i jestem bliski
> szalu.
 T ze na HPT nie chodza jakies dyski to pol biedy ( a nie chodza i to
rozne - Fujitsu, IBM, Caviar - choc sporadycznie) problem moze byc gorszy.
Obawiam sie ze HPT uszkodzil mi ze trzy dyski (mi i u dwoch klientow). Co
prawda to tylko jedna z hipotez - druga to zbieg okolicznosci.
Na mojej wlasnej plycie chodzil Fujitsu ktory nie chodzil na dwoch innych.
Te niekompatybilnosci sa najczestsze wlasnie w przypadku fujitsu (MPE, MPF
nie wiem jak MPG - bo MPD to i tak ata33 i nie chodzi na hpt)
Muzzy