Re: Quake 3 i problem z opengl

Autor: Piotrek (child_in_time_at_z.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 22:23:02 MET


Użytkownik "Tomek" <tom5_at_poczta.fm> napisał w wiadomoœci
news:903od1$ick$1_at_news.tpi.pl...
> 1) Podczas uruchamiania Q3 po chwili konsola zwraca komunikat o jakims
> bledzie opengl. Karta : geforce 2mx, zainstalowane detonatory v.3. Czy
> trzeba instalowac jakies osobne sterowniki do opengl, ktore nie sa zawarte
w
> detonator 3?
>
> 2) jak to wlasciwie jest z tymi detonatorami, ze na stronie nvidii
najnowsza
> ich wersja oznaczona jest numerem 3, a z roznych stron mozna sciagnac np.
> wersje 6.x ??
>
> Tomek
>
>

sciagnij i odpal glSetup - www.glsetup.com albo org. .
sa tam dwie wersje - jedna (mala) dociagnie sobie w trakcie instalacji
odpowiednie sterowniki
a druga (77MB) ma w sobie wszystko potrzebne.

--
Piotrek
child_in_time_at_z.pl
"If the music doesn't whisper in your ear and help you to create your own
images, then it has failed..." - Jon Lord


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:56:47 MET DST