Re: Problem z Sony G200 17"

Autor: ernest (kolan_at_writeme.com)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 19:36:35 MET

No to dales d... Monitor G200 jest taki "mily", ze przed zakupem NALEZY go
obejrzec! Ta sama partia moze miec kilka super ostrych i kilka do dupy.
Ja kupowalem tak samo jak ty, tzn bez ogladania przez internet. Sprzedawcy
(netseller) wymienili mi ten G200 na iiame 410HT i jest b. zadowolony.
Sproboj oddac lub wymienic na inny (taki sam lub innej marki).

Krecenie OSD nic nie da!

1. Ale moze to wada KARTY? U mnie wymiana karty duuuuuuuuuzo zmienila.
2. Jak jest obwodka, to znaczy, ze masz silne pole elektromagnetyczne, moze
TV, jakis glosnik, wzmacniacz? Sprawdz to!