Win98+siec

Autor: Grzegorz Majer (gmajer_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 19:13:55 MET

Mam karte Genius2000III i pojawil mi sie niedawno problem - karta
sieciowa niby chodzi(np chodzi www,ftp) ale za to ma problemy w
otoczeniu sieciowym - nie widzi kompow (chyba ze dam wyszukiwanie
komputera). Stalo sie tak, ja wlaczylem Plug&Play, ale gdy po wylaczeniu
nie chodzi dalej. I nie wiem czy to ma jakis zwiazek, ale ICQ tez
odmawia. Jak ktos zna rozwiazanie, niech da mi znac.