Re: Wirus z komputera długawe-EPILOG

Autor: romik (romik196_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 18:32:29 MET

Użytkownik Tomasz Dabrowski <tdabrow_at_bya1.pl.lucent.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3A250814.B2F69B8_at_bya1.pl.lucent.com...

Trochę historii:
1 list
> Dzisiaj otrzymałam sms pisany z czyjegoś komputera -
> na mój telefon
> komórkowy.
> Nadawcą był jakiś Wirus i pisał on, że już właśnie
> mam w swoim telefonie
<.....>
> stronę internetową Idei i stamtąd wysłać tego
> paszkwila...ktoś chcial mi
> zrobić kawał.
> Nie wiem co o tym wszystkim sądzić ?
> Kaja
2 list
>Witam!
>LUDZIE!!!
>kobita -to też człowiek!
(PODKREŚLONE)
>_Dlaczego się tak znęcacie?_
>Szlag mnie kiedyś trafił jak egzaminator
>pyta egzaminowaną:
>(na egzaminie na prawo jazdy jeszcze ustnym)
>Proszę wskazać wałek rozrządu.
>-ona: "nie wiem"...
>na to on pyta, a wałek nierządu?
>Coś w tym jest, w tym "znęcaniu"...
>RomanQ
3 list
4 list
> Witam!

No i "podsumowanie"

>No coz, panie RomanQ, otrzymal pan wedle
(PODKREŚLONE)
>_swojej_
???????
>miary.
>Prosze wiec to przyjac z honorem.

Pozdrawiam
(i przepraszam ze nic madrego nie wnioslem do dyskusji :) )

--
Tomasz Dabrowski
Sory Ale nie wiem o JAKI HONOR TU CHODZI?