pytanie

Autor: Anja (anjars_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 15:25:04 MET

Witam szanownych Grupowiczow!
Mam pytanie, na ktore nie moge uzyskac jednoznaczej odpowiedzi.
Od jakiegos czasu moj komputer ma zainstalowany system Windows Millennium Ed
. Wszystkie programy chodza calkiem dobrze.
Problemy pojawily sie kiedy probowalem zainstalowac Office 2000.
W systemie Windows 98 Office pracowal stabilnie, natomiast w przypadku Win.
Millennium program nie chcial sie zainstalowac. Kiedy w koncu, po wielu prob
ach, zainstalowal sie, wszystkie programy natychmiast po uruchomieniu zawies
zaly sie , tak ze nie sposob bylo z nich korzystac.
Moje pytanie brzmi: czy Win. Mil. i Office 2000 jako takie sa w stanie ze so
ba poprawnie wspolpracowac i czy moze ja popelnilem jakis blad.
Bardzo prosze o pomoc i wszelkie uwagi.
Pozdrawiam :):):)